Introducere
Această politică de livrare și predare digitală explică modul în care gestionăm livrarea produselor fizice și predarea produselor digitale către clienți. Te rugăm să citești cu atenție aceste informații pentru a înțelege procesul de livrare și predare atunci când comanzi produse de pe website-ul nostru www.desideria.ro
1. Livrarea produselor fizice
1.1. După plasarea comenzii, comenzile pentru produsele fizice vor fi procesate în cel mai scurt timp posibil, în mod normal în termen de 2 zile lucrătoare.
1.2.Clientului i se va comunica în cel mai scurt timp posibil perioada estimată de livrare pentru toate produsele realizate la comandă.
1.3. Produsele fizice vor fi livrate la adresa specificată de către client în timpul procesului de comandă. Asigură-te că adresa de livrare este corectă și completă pentru a evita întârzierile și problemele legate de livrare.
1.4. Ne rezervăm dreptul de a solicita informații suplimentare sau de a contacta clientul în cazul unor întârzieri neașteptate sau dacă apar probleme legate de livrare.
2. Predarea produselor digitale
2.1. Produsele digitale, cum ar fi invitațiile digitale sau ilustrațiile personalizate, vor fi livrate prin intermediul emailului sau prin rețelele noastre de socializare.
2.2. In maxim două zile, te vom contacta pentru confirmarea comenzii. După finalizarea procesului de creație, clientul va primi instrucțiuni detaliate despre cum să acceseze și să descarce produsele digitale.
3. Taxe și tarife de livrare
3.1. Costurile de livrare pentru produsele fizice vor fi calculate și afișate în timpul procesului de comandă, iar clientul va fi responsabil pentru plata acestora.
3.2. Anumite comenzi de produse fizice pot fi eligibile pentru livrare gratuită în funcție de valoarea comenzii sau de alte promoții specifice.
4. Urmărirea livrării
4.1. După expedierea comenzii pentru produse fizice sau după trimiterea produselor digitale, clientul va primi informații de urmărire sau instrucțiuni de acces pentru a monitoriza starea și progresul livrării sau predării.
4.2. Dacă există probleme sau întârzieri în procesul de livrare sau predare, clientul poate contacta echipa noastră de asistență pentru asistență suplimentară.
Această politică de livrare și predare este parte integrantă a Termenilor și Condițiilor noastre și se supune acelorași principii și reguli.
Alte informații
Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați pe email: creatordeinvitatii@gmail.com