Toate întrebările și răspunsurile despre invitații le găsiți mai jos.
Pentru alte detalii suplimentare, ne puteți scrie pe WhatsApp (0731 966 153) sau sa ne trimiteti un mail la adresa creatordeinvitatii@gmail.com.
CUM PLASEZ O COMANDĂ?
- intrați pe modelul dorit
- adaugă produsul în coș și urmează pașii pentru finalizarea comenzii
- după plasarea comenzii, vom reveni cu un apel pentru a stabili textul sau modificările invitației
CE SE POATE PERSONALIZA LA UN MODEL DE INVITAȚIE?
- modificarea fontului
- modificarea culorii fontului
- modificarea culorii plicului
- modificarea design-ului sau combinarea mai multor design-uri prezente pe site-ul nostru
- adăugarea/înlăturarea unor accesorii (interior plic, invelitoare translucidă, sigiliu, panglică, șnur). Accesoriile suplimentare se vor taxa ulterior.
Acest serviciu de personalizare este gratuit.
EXISTĂ O CANTITATE MINIMĂ DE INVITAȚII?
Numărul minim de invitații pe care le putem lucra pe comandă este de 30 de exemplare.
CU CÂT TIMP ÎNAINTE TREBUIE SĂ COMAND INVITAȚIILE?
Pentru a ne asigura că putem lucra modelul dorit de voi, vă rog să plasați comanda cu cel puțin trei săptămâni înainte de data la care vă doriți să le împărțiți. Fiindcă acordăm o atenție sporită fiecărei comenzi în parte. Pentru noi este importantă calitatea și nu cantitatea.
CÂT DUREAZĂ COMANDA?
În aproximativ 2 zile lucrătoare de la plasarea unei comenzi de invitații pe site veți primi un apel în vederea stabilirii textului și a eventualelor modificări de design. În termen de 4 zile lucrătoare, veți primi schița digitală a acesteia, pentru a vedea încadrarea textului și corectitudinea datelor care apar. Termenul de producție vi-l putem comunica în funcție de modelul ales, pentru a lucra cu atenție, fără grabă și la cea mai bună calitate. Termenul maxim de producție este de 14 zile lucrătoare.
CUM SE LIVREAZĂ COMANDA?
Invitațiile sunt asamblate, ambalate și expediate prin curier rapid către adresa indicată de dumneavoastră (pentru comenzile ce se doresc livrate în afara județului Iași), sau predate personal în orașul Iași.
Costul transportului va fi suportat de către client și este de 25-30 lei/colet. Livrarea durează în general 24h din momentul în care sunt trimise. Nu răspundem pentru eventualele întârzieri cauzate de firma de curierat.
CUM SE POATE PLĂTI?
După primirea schiței digitale și confirmarea acesteia, vom pregăti o factură de avans cu plata în contul firmei. Valoarea acesteia va fi de 50% din totalul comenzii.
După ce plata este făcută, comanda va fi dată în lucru.
Diferența de plată se poate achita tot prin transfer bancar sau cu ramburs la curier.
INVITAȚIILE POT FI RETURNATE?
Fiind produse 100% personalizate, invitațiile NU sunt returnabile. Vom lucra cu voi până când sunteți mulțumiți de macheta finală. Deoarece comandați invitații personalizate, toate comenzile sunt finale. Restituirile nu se acordă pentru diferențele de culoare dintre macheta digitală și produsul imprimat, sau erori gramaticale/ortografice care nu sunt din vina noastră. Nu suntem responsabili pentru eventualele greșeli neobservate pe “bunul de tipar” (schița digitală).
CULORILE SUNT DIFERITE FAȚĂ DE MOSTRA DIGITALĂ. DE CE?
Vă rog să luați în calcul că pot exista diferențe de culoare între macheta digitală și produsul fizic/tipărit.
Acest lucru se întâmplă pentru că:
- toate ecranele sunt calibrate în mod diferit. Facem tot posibilul pentru a ne asigura că nuanțele se potrivesc cu rezultatul imprimat/produsul fizic, însă noi nu putem vedea ceea ce vedeți voi pe ecran
- pot fi mici difențe și de la lumină, deși pozele de pe site nu sunt modificate/prelucrate intens
POT COMANDA ȘI RESTUL PAPETĂRIEI DE EVENIMENT?
Sigur! Lucrăm cu drag plicuri de bani, meniuri, numere de masă, afiș cu așezarea invitaților la mese, carduri cu urări pentru miri, mesaje de întâmpinare pentru invitați.
Pentru mai multe detalii va rog să ne scrieți un email la adresa: creatordeinvitatii@gmail.com sau un mesaj pe pagina de Facebook ori pe WhatsApp.
COMENZILE SE POT FACE ȘI TELEFONIC?
Da, însă pentru a nu omite din detalii, vom reveni ulterior cu un mesaj către voi.
CARE SUNT SOLUȚIILE DACĂ EXISTĂ VREO GREȘEALĂ DE TIPAR?
- dacă există o greșeală de tipărire din vina noastră (textul tipărit pe invitație diferă față de ultima machetă digitală pe care clientul și-a dat acordul de print), invitațiile vor fi retipărite pe cheltuiala noastră, iar clientul nu va trebui să mai plătească nimic.
- firma nu poate fi trasă la răspundere pentru realizarea defectuoasă a unei comenzi decât în limita valorii comenzii respective. Acest lucru înseamnă fie returnarea sumei achitate fie refacerea comenzii.
- dacă eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de către client, sau dacă eroarea exista pe macheta pe care clientul și-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferentă noii comenzii, inclusiv transportul, dacă acesta dorește refacerea comenzii. Se consideră că este vorba de o nouă comandă, cea în care s-a produs eroarea fiind deja onorată și acoperită de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.
TEXTUL INVITAȚIEI POATE FI SCRIS ÎN MAI MULTE LIMBI?
Sigur! Ne puteți trimite textul scris de voi în limba dorită și noi îl vom așeza pe invitație, fără cost suplimentar.
AM RĂMAS FĂRĂ INVITAȚII. SE POT FACE COMPLETĂRI?
Recomandăm mirilor să își ia o marjă de 10 – 20 de exemplare în plus pentru situațiile neprevăzute. Dacă totuși mai este nevoie de o completare, cantitatea minimă este de 30 de invitații.
